torstai 9. toukokuuta 2013

Mun eka sipulimekko (2035)

Pitihän minunkin, ku muutkin. Tässä siis eka versio mun Onion 2035:stä. Helppo ommella ja kiva hoikistava malli! Seuraavaan versioon täytyy hiukan pidentää tuota yläosaa, kun tuo sauma nousee vähän tissien päälle. Kuvaa varten oon vähän kiskonut sitä alaspäin.
Tarkoitus oli tehdä hihoista samanlaiset, mutta käytännössä mulla olikin kaksi saman puolen hihaa. En osaa muutenkaan ajatella, miten tuo kangas olisi pitänyt kohdistaa. Mutta ihan hyvä kotimekko tästä tuli ja taisin mä jo kaupassakin tällä pyörähtää, kun oli sopivan lämmin keli.


Kaava: Onion 2035
Trikoot: Triteks

8 kommenttia:

  1. Ihana mekko <3 ja hihat on ihan kivat.

    VastaaPoista
  2. Hieno! Tää vaikuttaa kyllä kiinnostavalta kaavalta!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana ja mie tykkään nimenomaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on näemmä katennut ajatus ja lause. Mie siis tykkään niemnomaan noista eriparisista hihoista, jotka tuovat mekkoon jujua.

      Poista
    2. Heh. Mietinkin, että jäikö tuosta edellisestä lauseesta jotain uupumaan vai oliko vain lyhyt ja ytimekäs virke.

      Poista